Шановні пані та панове!
Вітаємо Вас у розділі сайту Генерального консульства, присвяченому консульським питанням.
Сподіваємося, що наявні тут відомості та довідкові матеріали стануть Вам у нагоді і дозволять бути добре поінформованими та якісно підготовленими при зверненні до Генерального консульства України.
У разі, якщо після ознайомлення з розміщеною у цьому розділі інформацією у Вас залишиться низка питань, Ви завжди зможете або спробувати віднайти відповідь на них у розділі "Питання-відповіді", або задати їх нам:
- через пошту, надіславши звернення на адресу: Generalkonsulat der Ukraine in Hamburg, Mundsburger Damm 1, 22087 Hamburg,
- на електронну скриньку Генконсульства [email protected],
- взявши участь у онлайн-консультаціях "Консул відповідає", які проводить наша установа переважно першої суботи місяця (інформація про час проведення та посилання на відео-конференцію оприлюднюється на фейсбук-сторінці Генконсульства наприкінці місяця).
Звертаємо увагу на те, що звернення громадян повинні містити дані, визначені Законом України "Про звернення громадян".
Також Генеральним консульством створено "гарячу лінію" за номером +491521 9077 502, однак нею варто користатися лише у виняткових випадках, таких як загроза життю громадян України (приміром, через природні катаклізми, пандемії тощо) або загибель громадян України. Щиро сподіваємося, що Вам не доведеться набирати цей номер. І просимо не дивуватися, якщо попри Ваші спроби отримати звичайну консультацію з консульських питань на "гарячій лінії", її Вам не нададуть - ми намагаємося тримати цей зв'язок для справді екстрених випадків. Дякуємо за розуміння! До речі, у Міністерстві закордонних справ України (Київ) цілодобово діє телефон «гарячої» лінії Центру оперативного реагування +38 044 238 16 5З.
У разі виявлення дій консульських посадових осіб закордонних дипломатичних установ України, які, на Вашу думку, містять прояви корупції, Ви можете звернутися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою [email protected] та телефоном +38 044 238 15 87.
У разі оскарження дій консульських посадових осіб, наявності пропозицій тощо можна звертатися як до закордонної дипломатичної установи України, такт і до Міністерства закордонних справ України. Пам'ятайте, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.
Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян: воно має обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.
І головне - пам'ятайте, що Генеральне консульство працює задля захисту прав громадян України і сподівається на конструктивну взаємодію зі своїми співвітчизниками.
Щиро,
команда Генерального консульства України