Згідно з п. 8 розділу V Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (далі-Положення), інформація з Реєстру застрахованих осіб надається будь-яким підрозділом обслуговування громадян (сервісним центром) Пенсійного фонду України в паперовій формі застрахованій особі особисто при пред’явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), документа, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта, або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення.
Відповідно до п. 7 розділу V Положення інформація з реєстру застрахованих осіб надається в електронній формі після ідентифікації особи у базі даних вебпорталу відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1.
Надіслати інформацію з обмеженим доступом на електронну пошту через мережу Інтернет можливо у зашифрованому вигляді за умови надання сертифікату шифрування кваліфікованого електронного підпису, згенерованого будь-яким кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Також, за бажанням громадянина, довідку про доходи можливо надіслати на поштову адресу, зазначену в пенсійній справі як місце проживання в конкретній області України.
Отримати довідку про доходи та інші відомості можливо також представнику громадянина, повноваження якого оформлені відповідно до законодавства (за довіреністю), особисто звернувшись до будь-якого відділу обслуговування громадян територіального органу Пенсійного фонду України або зробивши відповідний запит через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://pоrtal.pfu.gov.ua), пройшовши реєстрацію і автентифікацію за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису), інтегрованої системи електронної ідентифікації особи ID.GOV.UA або Дія.Підпису в розділі «Комунікації з ПФУ» - во вкладці «Звернення».
Таким чином, Генконсульство відповідно до законодавства України не уповноважене витребувати інформацію щодо нарахування/виплати пенсій, поновлення пенсійних виплат. Водночас в Генконсульстві можна оформити немайнову довіреність (інформація з цього приводу розміщена тут) для уповноваження зробити це довірену особу. Запис на прийом здійснюється онлайн за посиланням https://go.mfa.gov.ua/ .
Більше інформації про порядок отримання даних, розпорядником яких є Пенсійний фонд України, знаходиться на сайті цієї установи.